سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترندهای وب

نظر

متن آهنگ محسن چاوشی غیر معمولی

دوستى ساده ما غیر معمولى شد

نمى دونم اون روز تو وجودم چى شد

نمیدونم چى شد که وجودم لرزید

دل من این حسو از تو زودتر فهمید

تو که باشى پیشم دیگه چى کم دارم

چه دلیلى داره از تو دست بردارم

بین ما کى بیشتر عاشقه من یا تو

هرچى شد از حالا همه چیزش با تو

دیگه دست من نیست بستگى داره به تو

بستگى داره که تو تا کجا دوستم داری

بستگى داره که تو تا چه روزی بتونى

عاشق من بمونى منو تنها نذاری

دست من نبود اگه اینجوری پیش اومد

میدونستم خوبى ولى نه تا این حد

انگاری صد ساله که تو رو میشناسم

واسه اینه اینقدر روی تو حساسم

من احساساتى به تو عادت کردم

هرجا باشم آخر به تو بر میگردم

دیگه دست من نیست بستگى داره به تو

بستگى داره که تو تا کجا دوستم داری

بستگى داره که تو تا چه روزی بتونى

عاشق من بمونى منو تنها نذاری

دیگه دست من نیست بستگى داره به تو

بستگى داره که تو تا کجا دوستم داری

بستگى داره که تو تا چه روزی بتونى

عاشق من بمونى منو تنها نذاری

دیگه دست من نیست بستگى داره به تو

بستگى داره که تو تا کجا دوستم داری

بستگى داره که تو تا چه روزی بتونى

عاشق من بمونى منو تنها نذاری

https://musicdel.ir/single-tracks/102032/